Faget Service, oplevelser og værtskab udvikler og styrker din forståelse for feltet mellem service, oplevelser og værtskab, så du kan være med til at optimere eksisterende tiltag eller udvikle nye, der skaber værdi for din virksomhed.

  Faget er et valgfag på akademiuddannelsen i Service og oplevelser .

På faget Service, oplevelser og værtskab vil du få styrket dine kompetencer inden for udvikling af service, oplevelser og værtskab, så du kan stå endnu stærkere i dit job.

Indhold i faget:

  • Grundlæggende karakteristika ved service og oplevelser 
  • Service og oplevelser i historisk og makroøkonomisk perspektiv 
  • Hvordan du i praksis kan beskrive, analysere og optimere kunderejsen og dermed vurdere og forbedre den samlede kundeoplevelse i en servicevirksomhed
  • Værtskab i en kommerciel kontekst og forståelsen af begreberne kunder vs. gæster
  • Betydningen af værtskab i en kommerciel kontekst og det professionelle værtskab i praksis

Målgruppe

Faget Service, oplevelser og værtskab er for dig, der arbejder med kunder og gæster, og dig, der er optaget af at skabe gode, mindeværdige gæsteoplevelser. Du lærer, hvad der skaber værdi for jeres kunder og dermed for din virksomhed. Du får vigtige indsigter i centrale begreber som service, værtskab og oplevelser.

Tilmeld dig hurtigst muligt

Daghold: Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. 
Aftenhold & Online undervisning: Tilmeldingsfristen fremgår af det enkelte hold.

Hvis der er ledige pladser, optager vi studerende helt frem til første undervisningsdag. 
Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.