På faget Strategisk kommunikation får du kompetencer til at kunne deltage professionelt i analyse, planlægning og gennemførelse af organisationens større kommunikations- og formidlingsløsninger på det strategiske niveau
Strategisk kommunikation handler om branding i medgang og modgang, og om at skabe sammenhæng mellem virksomhedens strategi og kommunikation.
På faget Strategisk kommunikation lærer at analysere og strukturere organisationens kommunikative opgaver med afsæt i den enkelte organisations værdigrundlag og kommunikationsstrategi.
Indhold i faget:
- Grundlæggende kommunikationsteori
- Kommunikationsanalyse
- Kommunikationsplanlægning
- Narrativ teori/storytelling
- Corporate Branding
- Krisekommunikation
- Forandringskommunikation
- Corporate Communication
- Autokommunikaiton
- Organisationskommunikation
Målgruppe
Faget er relevant for dig, der gerne vil deltage professionelt i analysering, planlægning og gennemførelse af virksomhedens større kommunikations- og formidlingsløsninger på et strategisk plan.
Tilmeld dig hurtigst muligt
Daghold: Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato.
Aftenhold & Online undervisning: Tilmeldingsfristen fremgår af det enkelte hold.
Hvis der er ledige pladser, optager vi studerende helt frem til første undervisningsdag.
Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.