På faget Marketingplanlægning og -forhandling bliver du kvalificeret til at kunne varetage arbejde med at udarbejde, planlægge, vurdere og gennemføre løsninger, der bredt vedrører virksomhedens markedsføringsaktiviteter, nationalt og internationalt

  Faget er et obligatorisk fag på akademiuddannelsen i Salg og markedsføring.

På Marketingplanlægning og -forhandling lærer du at gennemføre virksomhedens markedsføringsaktiviteter, og at styre forhandlingsprocessen fra start til slut.

Derudover bliver du klædt på til at kunne styre forhandlingsprocessen gennem dennes faser og trin. Du kvalificeres desuden til at kunne analysere markedsføringsmæssige forhold og løsninger, der generelt vedrører kultur og tværkulturelle problemstillinger.

Indhold i faget:

  • Grundlæggende markedsføringsplanlægning og implementering
  • Forhandling
  • Kultur
  • Juridiske forhold
  • Metode

Målgruppe

Faget er relevant for dig, der gerne vil kunne udarbejde, planlægge, vurdere og gennemføre løsninger vedrørende virksomhedens markedsføringsaktiviteter, nationalt såvel som internationalt, og med indsigt i kultur og tværkulturelle problemstillinger.

Tilmeld dig hurtigst muligt

Daghold: Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. 
Aftenhold & Online undervisning: Tilmeldingsfristen fremgår af det enkelte hold.

Hvis der er ledige pladser, optager vi studerende helt frem til første undervisningsdag. 
Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.


Tilmelding på denne side er for dig, der er i job. Hvis du er ledig kan du tilmelde dig her.