På faget Cross channel forbrugeradfærd får du en forståelse for og kendskab til de mekanismer, der berører detailhandlen i forhold til online salg

  Faget er et valgfag på Akademiudannelse Retail.

Med faget cross channel forbrugeradfærd får du en forståelse for og kendskab til de mekanismer, der berører detailhandlen i forhold til online salg.

Herunder får du også forståelse for sammenhængen mellem den fysiske butik og det virtuelle marked. Du opnår viden om den udvikling der er i forbrugeradfærden – specielt i forhold til feltet mellem onlinehandel og butiksdrift i traditionel forstand. Du vil efterfølgende kunne vurdere og benytte redskaber i forhold til Cross Channel aktivitet.

Indhold i faget:

  • Forbrugeranalyser Udviklingen i forbrugertrends
  • Jura i forbindelse med onlinehandel
  • Markedsføring online/fysisk butik
  • Salgsteknik
  • E-strategi

Målgruppe

Faget er for dig, der vil klædes på til at kunne udarbejde handlingsplaner for oplevelser af sammenhæng mellem fysisk og virtuel butik, og lære at forklare og formidle kundens rettigheder i samspillet mellem de forskellige butiksformater og at identificere udfordringer i forhold til kundens forventninger.

Tilmeld dig hurtigst muligt

Daghold: Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. 
Aftenhold & Online undervisning: Tilmeldingsfristen fremgår af det enkelte hold.

Hvis der er ledige pladser, optager vi studerende helt frem til første undervisningsdag. 
Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.