Faget e-handel giver dig kompetence til at kunne analysere, udvikle og udarbejde løsningsforslag til e-handelskoncepter­webshops

  Faget er et valgfag på akademiuddannelsen i Salg og markedsføring.

På faget E-handel får du styr på de nyeste tendenser inden for e-handel. Du får indsigt i begreber, modeller og digitale værktøjer, som du kan anvende direkte i dit arbejde med e-handel.

Du bliver klædt på til i praksis at kunne bidrage med analyse, forslag, argumentation, vurderinger, valg og projektledelse vedrørende virksomhedens e-handelskoncepter og praktiske e-handelsløsninger både ift. egen organisation, samarbejdspartnere, kunder og brugere.

Indhold på faget:

  • Analyse af behov, markedsudvikling og trends indenfor e-handel
  • E-handelsbegrebet
  • Forretningsmodeller og business cases for e-handel
  • National & international e-handelsstrategi
  • Sortiment, lager og logistik
  • Teknologi, funktionalitet og design i webshops
  • Projektledelse ved udvikling af e-koncepter og e-handelsløsninger
  • Front & Backend systemers samspil inden for e-handel - fx ERP, CMS, betalingsmoduler og platforme

Målgruppe

Faget i E-handel er relevant for dig, der gerne vil have en større viden og forståelse for e-handel og samtidig styrke dine kompetencer, inden for de nyeste e-handelsværktøjer. 

Tilmeld dig hurtigst muligt

Daghold: Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. 
Aftenhold & Online undervisning: Tilmeldingsfristen fremgår af det enkelte hold.

Hvis der er ledige pladser, optager vi studerende helt frem til første undervisningsdag. 
Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.